23 Φεβ 2013

"ΦΙΛΕ" ΜΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗ...


Καλησπέρα κι από εμένα...   
Πριν ξεκινήσω αδέρφια να πρωτοτυπήσω κράζοντας τον "βαρκάρη" για όσα ΔΕΝ έχει κάνει μέχρι τώρα στην ομάδα μας θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Καθηγητή για την τιμή που μου κάνει να με φιλοξενεί στο blog του. Μπαίνοντας λοιπόν στο κυρίως πιάτο του "κραξίματος" θα μιλήσω για το πώς βλέπει ένας επαρχιώτης ΓΑΥΡΟΣ το φετινό κατάντημα της ομάδας , τόσο το αγωνιστικό όσο και το οπαδικό.
   

> Σαν επαρχιώτης oπαδός του Ολυμπιακού λοιπόν δεν έχω τη δυνατότητα να είμαι σε κάθε αγώνα στον Ναό ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΡΩΣΤΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΗΡΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ αλλά καρφώνομαι μπροστά στο χαζοκούτι να παρακολουθήσω. Όλο το χρόνο λοιπόν περιμένω κανένα ματσάκι στην Ευρώπη και τα ντέρμπι φυσικά για να μπορέσω να ανέβω Αθήνα και να βρεθώ στον Περαία που το λιμάνι είναι πιο βαθύ. Αυτά όμως μέχρι φέτος.
   
> Και λέω μέχρι φέτος αδέρφια γιατί πολύ απλά με δαύτονε που μπλέξαμε θα σταματήσουμε να βλέπουμε τους αγώνες κι απ’ την τηλεόραση….Γιατί ρε μάγκες τι να δεις ;;;Να δεις μια ομάδα χωρίς αρχή, μέση και τέλος ;;;Να δεις την χειρότερη μπάλα των τελευταίων 2-3 δεκαετιών;;;
   
> Το φετινό μπουλούκι που βλέπεις να περιφέρεται αδίκως και ασκόπως μέσα στο Καραϊσκάκης μόνο Ολυμπιακό δεν θυμίζει....Η τραγική ειρωνία της υπόθεσης όμως είναι ότι ο βαρκάρης αναλαμβάνοντας την ομάδα και τι δεν μας είχε τάξει….Τα θυμάστε ε ;;;Το τι “εμείς δεν θα κοιτάμε έσοδα-έξοδα παρά μόνο να πάει ο Ολυμπιακός μας ψηλότερα” μέχρι το αμίμητο με τα δάκρυα συμβάν on camera(ποιος ξέρει τι κρεμμύδι είχανε τα πιττόγυρα που μασαμπούκιασε πριν την συνέντευξη τύπου)….
   
> Ξαναλέω πως γνωρίζω ότι δεν είμαι ο πρώτος που τα λέει όλα αυτά αλλά ρε μάγκες δεν πάει αυτή η δουλειά αυτή άλλο…Δεν μπορεί δηλαδή να μου τσαμπουνάς ευκαίρως ακαίρως ότι θες το καλό του Ολυμπιακού και το μεγαλείο του και να μου κάνεις μεταγραφές στυλ Ολαϊτάν και Σάμαρη και Βασιλείου(αν έχει θέλει σόνι και ντε όνομα με το “Βασιλείου” μέσα ας φέρει στο Ναό την Παπα-βασιλείου)….
   
> Κλείνοντας επειδή έτυχε να έχω προλάβει την εποχή των κορνέδων ας προσέχει ο βαρκάρης μας γιατί προβλέπεται αυτή τη φορά όχι κορνέδες(δεν θα μείνει και κανένας δηλαδή) αλλά ΣΕΞ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΗΝ ΝΑΥΣΙΠΛΟΪΑ…
  
ΥΓ:ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΜΑΓΚΕΣ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ που ένα τμήμα του Ολυμπιακού αποπνέει υγεία και «μυρίζει» ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ !!!
                                                                                                                                      Μπίλιας7