24 Οκτ 2013

ΑΞΙΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΣΩΣΤΑ ΤΟΝ ΤΣΟΡΙ ΝΤΟΜΙΝΓΚΕΣ



Μια μέρα μετά την αναμέτρηση με την Μπενφίκα, οφείλουμε να θίξουμε την περίπτωση του Αλεχάντρο Νταμιάν "Τσόρι" Ντομίνγκες, συγκεκριμένα την σωστή αξιοποίησή του. Μια μεταγραφική κίνηση που αμφισβητήθηκε, θεωρήθηκε περιττή, ενώ κάποιοι δεν ήξεραν καν για ποιά θέση αποκτήθηκε ο Αργεντινός.

Ο Μίτσελ στο παιχνίδι με την Μπενφίκα, διαχειρίστηκε πολύ σωστά τον Ντομίνγκες τον αξιοποίησε στο έπακρο, χρησιμοποιώντας τον πίσω από τον Μήτρογλου. Προσοχή εδώ. Ο Τσόρι Ντομίνγκες, δεν είναι το 10άρι που πολλοί ίσως πίστευαν, επηρεαζόμενοι φυσικά από τα ΜΜΕ. Δεν έχει τα απαιτούμενα στοιχεία γι' αυτήν την θέση, ειδικά τα τρεξίματα. Είναι περιφερειακός, με βασικά προσόντα την τεχνική κατάρτιση, τον σωστό χειρισμό της μπάλας, την ικανότητα να την μοιράζει στους συμπαίκτες του και να ανοίγει χώρους, συν την κίνηση μέσα στην αντίπαλη περιοχή με ή χωρίς την μπάλα.


Άλλωστε, είδαμε στον αγώνα με την Μπενφίκα τον Τσόρι να κρατά μπάλα, να την μοιράζει, να καλύπτει χιλιόμετρα σε μεγάλο χώρο και να σκοράρει ένα καταπληκτικό γκολ. Έκανε την δουλειά ενός σωστού περιφερειακού επιθετικού. Δέχτηκε την μεταβίβαση από τον Μήτρογλου, πάτησε περιοχή, άδειασε τον Γκαράι και με σουτ έστειλε την μπάλα στα δίχτυα του Αρτούρ. Ένας διαφορετικός Τσόρι Ντομίνγκες, διορθωμένος συγκριτικά με τα πρώτα παιχνίδια και έχοντας χάσει μερικά κιλά από τότε που ήρθε.

Ο Μίτσελ γνωρίζει καλύτερα απ' όλους την περίπτωση Ντομίνγκες και η σωστή αξιοποίηση του Αργεντίνου φάνηκε από τον τρόπο που ο Ισπανός τεχνικός παρέταξε τον Ολυμπιακό. Στην ουσία, το 4-2-3-1 που έδειχνε το γράφημα, ήταν 4-4-2 που γινόταν 4-4-1-1, άρα ταίριαζε απόλυτα στην φυσιογνωμία του Ολυμπιακού, πόσο μάλλον στην διαχείριση του Αλεχάντρο Ντομίνγκες και στον σωστό ρόλο φυσικά, αντί του Σαβιόλα όπως περιμέναμε. Έτσι, πήρε το 100% από τον Τσόρι ο Ολυμπιακός. Επομένως, το δίκαιο είναι να αποδωθούν τα εύσημα όχι μόνο στον Ολυμπιακό και στους παίκτες, όπως στον Τσόρι Ντομίνγκες για τον οποίο μιλάει το κείμενο, αλλά και στον προπονητή Μίτσελ για την δουλειά που παρουσίασε στην Πορτογαλία.

ΑΝΤΙ-ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ