8 Απρ 2014

ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΜΑΡΙΝΑΚΗ, ΜΩΡΑΛΗ ΚΑΙ ΚΟΚΚΑΛΗ (;;;) ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ. ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ !!!


Επειδή πολλοί φίλοι μου ζήτησαν την εμπεριστατωμένη άποψή μου για την επικείμενη Υποψηφιότητα του Προέδρου του Ολυμπιακού Β. Μαρινάκη ως δημοτικός σύμβουλος σε Συνδυασμό υπό τον Γ. Μώραλη για τον Δήμο Πειραιώς σε σχέση με τον Ολυμπιακό μας, πάμε να πούμε 2-3 πραγματάκια για να τελειώνουμε μ' αυτό το θέμα διότι είναι η φύση του τέτοια που και διχάζει και πολώνει και προβληματίζει.



● Δημότης Πειραιώς ΔΕΝ είμαι. Εάν όμως ήμουν, θα ήθελα ο δήμαρχός μου εκτος από ικανός να βοηθήσει την Πόλη μου, να είναι και Ολυμπιακός. Γνωρίζω οτι στον Πειραιά ίσως και να υπάρχει ένα 2-3% μη οπαδών του Ολυμπιακού. Όμως η λέξη "Πειραιάς" είναι ταυτισμένη είτε το θέλουμε είτε όχι, με τρία πράγματα: ΜΟΧΘΟΣ - ΛΙΜΑΝΙ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

● Σαφώς οι αυτοδιοικητικές εκλογές είναι μεν πολιτικές. Σαφώς και δεν θα πρέπει να βασίζονται σε κομματικά κριτήρια. Σαφώς και το κριτήριο επιλογής και ψήφου δεν πρέπει να είναι ούτε καν το οπαδικό. Όμως ο Δήμαρχος Πειραιά ΠΡΕΠΕΙ να είναι Ολυμπιακός, ΠΡΕΠΕΙ να είναι άνθρωπος του Λιμανιού και ΠΡΕΠΕΙ να ξέρει από μόχθο.

● O Πρόεδρος του Ολυμπιακού Β. Μαρινάκης, είναι Πειραιωτάκι, είναι μεγαλωμένος στο Λιμάνι και στα καρνάγια, είναι γνώστης του τι σημαίνει Πειραιάς, ξέρει από μόχθο γιατί πήρε 48 καράβια απ' τον αείμνηστο πατέρα του τον Μιλτιάδη και τα έκανε 107 μέσα σε 14 χρόνια και φυσικά είναι μεγαλωμένος στα αποδυτήρια του Ολυμπιακού από μικρό παιδάκι όντας οπαδός του Ολυμπιακού. Ίδια φάση πάνω κάτω κι ο Μώραλης εκτός της ναυτιλίας. Προσωπικά λοιπόν δεν θεωρώ κακή την υποψηφιότητα Μαρινάκη-Μώραλη για την δημαρχοντία του Πειραιά δεδομένου οτι και οι δύο εκφράζουν και μετουσιώνουν το του Πειραιώς τρίπτυχο. Μόχθος-Λιμάνι-Ολυμπιακός.

● Σαν οπαδός του Ολυμπιακού όμως θα προτιμούσα ο Πρόεδρος της ομάδας μου να μην ασχολείται με την πολιτική (πολιτική είναι και η αυτοδιοίκηση) δεδομένου οτι σ' αυτή τη Χώρα πανεύκολα συγχέονται έννοιες, αρμοδιότητες και δεδομένα. Δεν προκαταλαμβάνομαι από την άποψη οτι ο Βαγγέλας θα χρησιμοποιήσει τον Ολυμπιακό για τη Δημαρχία ή το αντίστροφο, ίσα ίσα. Η επικείμενη ανάμειξή του με τα κοινά όμως, ίσως τροφοδοτήσει ένα νέο μέτωπο λασπολογίας. Κι αυτή τη φορά όχι εναντίον του, αλλά εναντίον του Ολυμπιακού μας.

● Σαν οπαδός του Θρύλου προτιμώ ο Πρόεδρος του Ολυμπιακού να είναι αποκλειστικά Πρόεδρος του Ολυμπιακού χωρίς να εμπλέκεται σε πολιτικές διαδικασίες. Η έστω αν εμπλακεί, να διαβεβαιώσει τον κόσμο της ομάδας οτι πολιτικό του σύνθημα δεν πρόκειται να είναι η ιδέα του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ. Εάν ξεκαθαριστούν αυτά, δεν έχω κανένα πρόβλημα.

● Πρόβλημα θα έχω εάν αντιληφθώ οτι ο Ολυμπιακός γίνεται μέσο εκλογής. Πρόβλημα θα έχω εάν προσπαθήσει οποιοσδήποτε να χρησιμοποιήσει τον Ολυμπιακό για ψηφοθηρικούς λόγους όπως έκανε παλαιότερα γνωστός παλαίμαχος ποδοσφαιριστής στέλνοντας SMS κατά χιλιάδες προσκαλώντας τον κόσμο να τον στηρίξει επειδή υπήρξε παράγων του Ολυμπιακού. Σε κάθε άλλη περίπτωση, δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα.

● Δεν περνάω καμία γραμμή σε κανέναν ούτε προπαγανδίζω υπέρ ή κατά του Συνδυασμού Μώραλη-Μαρινάκη. Δεν είμαι δημότης Πειραιώς και στην τελική δεν με αφορά ποιος θα εκλεγεί και ποιος θα βάλει υποψηφιότητα. Είμαι οπαδός του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ και το μόνο που με αφορά στο συγκεκριμένο θέμα είναι η προάσπιση της ομάδας, το συμφέρον αυτής και η μη εμπλοκή της σε πολιτικά θέματα που ως γνωστόν διχάζουν και πολώνουν. Γι' αυτό ο Ολυμπιακός είναι ο Μεγαλύτερος Οργανισμός της Χώρας. Διότι είναι Υπεράνω Όλων. Πολλώ δε μάλλον της Πολιτικής.